Ovde ste verovatno jer niste u mogućnosti da pristupite svojim servisima (web sajt, email) iz razloga što ste, najčešće sasvim slučajno, završili blokirani tj. vaša javna IP adresa je završila na blacklisti servera na kome imate usluge.

Brute-force attack je najčešći i najprimitivniji način napada pošto maliciozni napadač pokušava da pristupi nalogu sistemom eliminacije iz predefinisanih ili slučajnih pokušaja lozinki u cilju dešifrovanja iste.

Iako se ovakav napad čini teško ostvarljivim, zapravo nije tako te su statistike pokazale da se lozinka koja sadrži brojeve, mala i velika slova i ima 8 karaktera "provaljuje" za manje od jednog časa, da ne spominjemo lozinke koje sadrže samo brojeve ili mala slova koje se veoma lako dešifruju ovim tipom napada, za najviše dan ukoliko ima manje od 12 karaktera.

U svrhu vaše zaštite i zaštite sigurnosti servera, implementirana su rešenja za, između ostalog, i ovakav tip napada tako da ukoliko jedna IP adresa premaši limit od 20 pogrešnih pokušaja, server blokira javnu IP adresu sa koje je to pokušano. Najčešće se desi da aplikacija za prijem pošte napravi problem jer stalno iznova i iznova pokušava da se konektuje na server sa pogrešnim podacima. Ljudski faktor je u velikoj većini slučajeva razlog, te je najčešće slučaj da je pogrešno unesena lozinka (razmak, malo ili veliko slovo) ili je lozinka za npr. email nalog promenjena kroz cPanel, a promene nisu ažurirane u programu za prijem pošte na telefonu ili računaru.

Server firewall nažalost nije toliko inteligentan da napravi razliku između vas i bota (napadača) te postoji globalno pravilo na firewall-u koje važi za sve, tako da molimo za razumevanje jer ovakav vid zaštite koriste svi provajderi kojima je stalo do sigurnosti, preko 90%.

 

Kako samostalno odblokirati IP adresu?

Pre svega, potrebno je da pristupite korisničkom nalogu na našem panelu. To je moguće uraditi na ovoj adresi.

Kada ste uspešno pristupili Vašem nalogu, iz glavnog menija izaberite Podrška > Odblokiraj IP adresu kao na slici ispod.

Na formi za unos je automatski prikazana Vaša IP adresa sa koje trenutno pristupate, ali možete dodati tuđu IP adresu, npr. adresu klijenta koji ima problema da pristupi, a Vi upravljate njegovim nalogom.

U slučaju da je IP adresa bila blokirana, sistem će je odblokirati i napisati Vam razlog blokade.

Moguće je odblokirati IP adresu kontaktiranjem naše podrške.

Nakon dostavljanja Vaše javne IP adrese, podrška će je ukloniti sa firewall block liste odmah po prijavljivanju problema. U tu svrhu otvorite ticket za podršku ili pošaljite email na [email protected]

Javnu IP adresu možete saznati klikom na ovaj link.

Da li je ovaj odgovor bio od pomoći? 8 Korisnici kojima je ovo korisno (9 Glasovi)