Naša SMART VPS HOSTING ponuda podrazumevano dolazi bez tehničke podrške i održavanja servera zbog fleksibilnosti koju želimo da ponudimo svim tipovima korisnika, od ljudi koji sami žele da održavaju server do onih koji imaju treća lica koja to rade za njih. Međutim postoje paketi podrške koju obavlja naš tim stručnjaka, a koje možete izabrati pri poručivanju servera i plaća se na mesečnom nivou (uz mogućnost za kvartalno, polugodišnje i godišnje plaćanje). Paketi podrške se mogu zakupiti na najmanje tri meseca.

U slučaju kada zakupite virtuelni privatni server bez održavanja, naša podrška nema ni mogućnost da pristupi samom serveru te pružamo samo funkcionalnu podršku tj. podršku na nivou same funkcionalnosti KVM i VPS panel servisa kao i funkcionalnosti mreže. U slučaju problema na nivou operativnog sistema, možemo ponuditi rescue konzolu, vraćanje na neku od tačaka sigurnosne kopije (u prethodne 3 sedmice) kao i reinstalaciju sistema. Sve na nivou servera je vaša briga.

No, ako se odlučite da nama poverite vaš virtuelni privatni server, možete birati između tri paketa, ispod je više detalja. Pakete podrške možete zakupiti i naknadno, no u tom slučaju ne možemo potpuno garantovati za sigurnost samog servera, pošto ne možemo sa sigurnošću znati šta se dešavalo pre.

Šta podrazumeva osnovno održavanje - Managed Basic?

Cena osnovnog održavanja je mesečno 3.500 RSD sa PDV-om i uključuje:

  • Inicijalni setup po zahtevu korisnika sa besplatnim transferom do jednog radna sata
  • Instalacije servisa i panela po želji korisnika
  • Reagovanje na problem po zahtevu korisnika (ticket/email)
  • Briga o bezbednosti, ažuriranje OS-a i servisa
  • Optimizacija servera, provere na mesečnom nivou
  • Podrška putem ticketa/email-a od 08:00 do 20:00 svaki dan, livechat-a i telefona od 08:00 do 17:00 svaki radni dan

Podržane tehnologije: Apache, Litespeed, Nginx, PHP, MySQL/MariaDB, SSH, FTP i svi osnovni servisi na CentOS, AlmaLinux, Rocky, Ubuntu, Debian.

Managed Plus proaktivna podrška

Cena naprednog održavanja sa proaktivnim 24/7 monitoringom je 5.500 RSD sa PDV-om mesečno i uključuje:

  • Inicijalni setup po zahtevu korisnika sa besplatnim transferom do tri radna sata
  • Instalacije servisa i panela po želji korisnika
  • 24/7h monitoring i proaktivno reagovanje na potencijalne probleme
  • Briga o bezbednosti, ažuriranje OS-a i servisa
  • Optimizacija servera i web sajta
  • Podrška putem ticketa/email-a od 0 do 24h svaki dan te livechat-a i telefona od 08:00 do 19:00 svaki radni dan, subotom od 09:00 do 17:00

Podržane tehnologije: Apache, Litespeed, Nginx, PHP, MySQL/MariaDB, MongoDB, NodeJS, Perl, SSH, FTP i svi osnovni servisi na AlmaLinux, Rocky, CentOS, Ubuntu, Fedora, Debian.
Sve ostale tehnologije: best effort

Managed + Dev podrška

Cena naprednog održavanja sa proaktivnim 24/7 monitoringom i development podrškom je 12.000 RSD sa PDV-om mesečno i uključuje:

  • Inicijalni setup po zahtevu korisnika sa besplatnim transferom do deset radnih sati
  • Instalacije servisa i panela po želji korisnika
  • 5 radnih sati za rešavanje problema na web sajtu/aplikaciji (ne uključuje razvijanje već ispravljanje grešaka uz sugestije)
  • 24/7h monitoring i proaktivo reagovanje
  • Briga o bezbednosti, ažuriranje OS-a i servisa
  • Optimizacija servera i web sajta
  • Podrška putem ticketa/email-a od 0 do 24h svaki dan te livechat-a i telefona od 08:00 do 19:00 svaki radni dan i subotom od 09:00 do 17:00
  • Redovni pregledi servera

Podržane tehnologije: Apache, Litespeed, Nginx, PHP, MySQL/MariaDB, MongoDB, NodeJS, Ruby, Perl, SSH, FTP i svi osnovni servisi na AlmaLinux, Rocky, CentOS, Ubuntu, Fedora, Debian.
Sve ostale tehnologije: best effort

 

Da li je ovaj odgovor bio od pomoći? 7 Korisnici kojima je ovo korisno (10 Glasovi)