Managed podrška - VPS hosting

VPS HOSTING ponuda podrazumevano dolazi bez tehničke podrške i održavanja servera, međutim postoje paketi podrške koje možete odabrati i plaća se na mesečnom nivou (uz mogućnost za kvartalno i polugodišnje plaćanje).

Šta podrazumeva osnovno održavanje - Managed Basic?

Cena osnovnog održavanja je mesečno 3.000 RSD sa PDV-om i uključuje:

  • Inicijalni setup po zahtevu korisnika sa besplatnim transferom do 3 radna sata
  • Instalacije servisa i panela po želji korisnika
  • Reagovanje na problem po zahtevu korisnika (ticket/email)
  • Briga o bezbednosti, ažuriranje OS-a i servisa
  • Optimizacija servera
  • Podrška putem ticketa/email-a od 08:00 do 20:00 svaki dan, livechat-a  i telefona od 09:00 do 17:00 svaki radni dan

Podržane tehnologije: Apache, Litespeed, Nginx, PHP, MySQL/MariaDB, SSH, FTP i svi osnovni servisi na CentOS, Ubuntu.

Managed Plus proaktivna podrška

Cena naprednog održavanja sa proaktivnim 24/7 monitoringom je 5.000 RSD sa PDV-om mesečno i uključuje:

  • Inicijalni setup po zahtevukorisnika sa besplatnim transferom do 7 radnih sati
  • Instalacije servisa i panela po želji korisnika
  • 24/7h monitoring i proaktivo reagovanje
  • Briga o bezbednosti, ažuriranje OS-a i servisa
  • Optimizacija servera i web sajta
  • Podrška putem ticketa/email-a od 0 do 24h svaki dan te livechat-a i telefona od 08:00 do 20:00 svaki radni dan, vikendom od 10:00 do 18:00

Podržane tehnologije: Apache, Litespeed, Nginx, PHP, MySQL/MariaDB, MongoDB, NodeJS, Perl, SSH, FTP i svi osnovni servisi na CentOS, Ubuntu, Fedora, Debian.

Managed + Dev podrška

Cena naprednog održavanja sa proaktivnim 24/7 monitoringom i development podrškom je 12.000 RSD sa PDV-om mesečno i uključuje:

  • Inicijalni setup po zahtevu korisnika sa besplatnim transferom do 20 radnih sati
  • Instalacije servisa i panela po želji korisnika
  • 5 radnih sati za rešavanje problema na web sajtu/aplikaciji (ne uključuje razvijanje već ispravljanje grešaka uz sugestije)
  • 24/7h monitoring i proaktivo reagovanje
  • Briga o bezbednosti, ažuriranje OS-a i servisa
  • Optimizacija servera i web sajta
  • Podrška putem ticketa/email-a od 0 do 24h svaki dan te livechat-a i telefona od 08:00 do 20:00 svaki radni dan
  • Redovni pregledi servera

Podržane tehnologije: Apache, Litespeed, Nginx, PHP, MySQL/MariaDB, MongoDB, NodeJS, Ruby, Perl, SSH, FTP i svi osnovni servisi na CentOS, Ubuntu, Fedora, Debian.
 

  • vps podrska
  • 4 Korisnici kojima je ovo korisno
Da li je ovaj odgovor bio od pomoći?

Slični artikli

TeamViewer podrška

Svim našim korisnicima pružamo TeamViewer podršku, radnim danima od 10h do 14h i pri hitnim...

Šta podrazumeva usluga "Premium Support" (Web hosting - Shared)

Dodatna usluga PREMIUM SUPPORT je dostupna uz sve naše hosting pakete i podrazumeva podršku u...

PIN za podršku / Support PIN

U cilju dodatne zaštite integriteta korisničkih naloga i brže identifikacije korisnika u sistemu,...