PIN za podršku / Support PIN

U cilju dodatne zaštite integriteta korisničkih naloga i brže identifikacije korisnika u sistemu, predstavnici podrške će zahtevati Vaš jedinstveni "PIN za podršku". 

PIN za podršku je obavezan ukoliko nas kontaktirate preko: 

  • LiveChat-a 
  • Telefona 

Ukoliko otvarate Ticket za podršku preko korisničkog panela - panel.unlimited.rs ili šaljete email sa registrovane email adrese u našem sistemu, niste u obavezi da dostavite PIN za podršku. 

Kako i gde generisati PIN za podršku?

PIN za podršku generišete logovanjem u korisnički panel - panel.unlimited.rs. Na početnom ekranu imate opciju "Support PIN" 

Šta ako nisam u mogućnosti da generišem PIN za podršku? 

Ukoliko niste u mogućnosti da generišete validan PIN za podršku, predstavnici korisničke podrške neće biti u mogućnosti da pruže bilo kakav vid tehničke ili korisničke podrške preko telefona ili livechat-a iz sigurnosnih razloga. 

Šta je alternativa?

U svakom slučaju podršku i dalje možete dobiti slanjem email-a  na info@unlimited.rs ili support@unlimited.rs te otvaranjem ticketa iz korisničkog panela na adresi panel.unlimited.rs.

  • 7 Korisnici kojima je ovo korisno
Da li je ovaj odgovor bio od pomoći?

Slični artikli

TeamViewer podrška

Svim našim korisnicima pružamo TeamViewer podršku, radnim danima od 10h do 14h i pri hitnim...

Šta podrazumeva usluga "Premium Support" (Web hosting - Shared)

Dodatna usluga PREMIUM SUPPORT je dostupna uz sve naše hosting pakete i podrazumeva podršku u...

Managed podrška - VPS hosting

VPS SMART ponuda podrazumevano dolazi bez tehničke podrške i održavanja servera, međutim postoje...