Svi naši serveri imaju implementiranu Brute Force zaštitu, koja je namenjena da blokira neautorizovane zahteve koji pokušavaju sa netačnim pristupnim podacima da uđu na cPanel nalog i servise na hostingu (email, ftp).

U svrhu zaštite vaših podataka i servera generalno, implementirana su rešenja za, između ostalog, i ovakav tip napada tako da ukoliko jedna IP adresa premaši limit od 20 pogrešnih pokušaja, server blokira javnu IP adresu sa koje je to pokušano. Najčešće se desi da aplikacija za prijem pošte napravi problem jer stalno iznova i iznova pokušava da se konektuje na server sa pogrešnim podacima. Ljudski faktor je u velikoj većini slučajeva razlog, te je najčešće slučaj da je pogrešno unesena lozinka (razmak, malo ili veliko slovo) ili je lozinka za npr. email nalog promenjena kroz cPanel, a promene nisu ažurirane u programu za prijem pošte na telefonu ili računaru.

Kako odblokirati IP adresu?

Pre svega, potrebno je da pristupite korisničkom nalogu na našem panelu. To je moguće uraditi na ovoj adresi.

Kada ste uspešno pristupili Vašem nalogu, iz glavnog menija izaberite Podrška > Odblokiraj IP adresu kao na slici ispod.

Na formi za unos je automatski prikazana Vaša IP adresa sa koje trenutno pristupate, ali možete dodati tuđu IP adresu, npr. adresu klijenta koji ima problema da pristupi, a Vi upravljate njegovim nalogom.

U slučaju da je IP adresa bila blokirana, sistem će je odblokirati i napisati Vam razlog blokade. Ukoliko i nakon deblokade imate problema sa pristupom Vašem sajtu ili Email-ovima potrebno je da otvorite ticket za podršku ili pošaljite poruku na [email protected], naš tim će detaljno analizirati tekuće probleme.

 

Da li je ovaj odgovor bio od pomoći? 13 Korisnici kojima je ovo korisno (16 Glasovi)