• Web hosting usluga ne podrazumeva masovno skladištenje (engl. “Storage hosting”) sadržaja. Provajder zadržava pravo uklanjanja sadržaja u skladu sa odredbama ovih Uslova korišćenja u slučaju da Korisnik ne poštuje sledeća ograničenja u pogledu veličine, broja i vrste fajlova:
    video i audio fajlovi: maksimalno 2.000 fajlova, koji ne smeju biti veći od 5 MB pojedinačno;
    dokumenti (doc, pdf i slični fajlovi): maksimalno 4.000 fajlova, koji ne smeju biti veći od 5 MB pojedinačno;
    slike i grafički fajlovi (tiff, png, psd, jpg, gif i slični fajlovi) maksimalno 4.000 fajlova, koji ne smeju biti veći od 5 MB pojedinačno;
    arhive (zip, rar, tar,tar.gz, 7z i slični fajlovi) maksimalno 12 GB ukupno.
    Neograničeni prostor
    definiše prostor potreban za rad web sajtova i web servisa, u to spadaju fajlovi samih sajtova, baze, multimedia fajlovi (bez video sadržaja).
  • Koliko prostora na disku i koliki protok dobijam?  Za pakete sa neograničenim prostorom na disku ili prenosom podataka (protokom) ne postoje striktno definisana ograničenja.
    Ovi resursi su “neograničeni”, što znači da se ne naplaćuje prema veličini prostora na disku ili prema iskorišćenom protoku. Iako nisu zaista beskonačni, jer ništa nije beskonačno, mi verujemo da naši klijenti treba da imaju na raspolaganju sve neophodne resurse za izgradnju onlajn biznisa i 99% korisnika će imati i više nego dovoljno prostora na disku i protoka. U skladu sa tim,  molimo sve naše korisnike da se pridržavaju Uslova Korišćenja i da koriste prostor na disku i protok u skladu sa normalnim funkcionisanjem web sajta. Može se desiti da povremeno ograničimo naloge koji koriste više resusa nego što je potrebno za normalno funkcionisanje web sajta.
  • Kako utvrđujete šta je “normalna upotreba” resursa? Mi redovno analiziramo statističke podatke o korišćenju protoka i prostora na disku i koristimo rezultate tih analiza kako bismo utvrdili šta je „normalna upotreba“. Iako se ovi podaci razlikuju od meseca do meseca, jedna stvar ostaje ista: 99% korisnika se svrstava u domen „normalne upotrebe“. Ukoliko način na koji Vi koristite protok ili prostor na disku izaziva bilo kakav problem, primićete email od nas sa molbom da smanjite potrošnju. Trudimo se da obezbedimo korisnicima najmanje 48 sati da naprave izmene, pre nego što mi preduzmemo određene mere. Retko se dešava da korisnik prekorači normalnu upotrebu resursa. Obično dolazi do problema ukoliko korisnici koriste svoje naloge za skladištenje (npr. velikih multimedijalnih fajlova) ili za deljenje datoteka.
    Naše hosting usluge nisu namenjene da podrže takve aktivnosti i, prema Uslovima Korišćenja, Vaš protok i prostor na disku treba da koristite u skladu sa normalnim funkcionisanjem web sajta.
  • Koja ograničenja postoje u vezi sa brojem sajtova, domena ili email naloga? Svi naši paketi imaju ograničenja u vezi sa brojem sajtova i brojem domena, međutim na pojedinim paketima ne postoje nikakva ograničenja u broju email naloga, ftp naloga, poddomena, email lista i sl.
    Korisnici mogu da koriste ove funkcije kako žele. Međutim, ovi resursi nisu beskonačni i za njih postoje određena tehnička ograničenja. Na primer, iako možete napraviti bezbroj email naloga, oni ipak zavise od prostora na disku. U skladu sa tim,  molimo sve naše korisnike da se pridržavaju Uslova Korišćenja, kako bismo obezbedili dovoljno resursa za normalno funkcionisanje web sajtova i email naloga.
  • Zašto ste uveli neograničen web hosting? Preko 10 godina iskustva nam govori da samo 1% korisnika može imati problem sa “neograničenim” hosting paketom. 99% drugih korisnika nailazi na problem koliki hosting paket će zadovoljiti njihove potrebe. Iz tog razloga, olakšavamo korisnicima da donesu odluku, jer ukoliko nisu sigurni koliko im treba prostora, najbolje da izaberu pakete sa  neograničenim prostorom. Ovo nije storage hosting, niti dedicated hosting, već hosting za hostovanje sajtova. Shared web hosting se odnosi na uslugu gde je više sajtova, u odvojenom okruženju, smešteno na jednom web serveru gde je neophodno da se poštuju određena ograničenja da bi svi korisnici imali kvalitetno pruženu uslugu.

 

Da li je ovaj odgovor bio od pomoći? 22 Korisnici kojima je ovo korisno (34 Glasovi)