Preko našeg sajta možete plaćati Visa, MasterCard, Maestro, American Express te Dina Card platnim karticama. Sva plaćanja se obavljaju u dinarskoj valuti (RSD), bez provizije!
Važna napomena: Kartice sa kojima vršite plaćanje se ne čuvaju ni na našim serverima, a ni na serverima procesora odnosno banke, a koristi se i dodatna verifikacija (putem SMS-a ili šifre) ukoliko kartica ima tu mogućnost.
 
Pristupite korisničkom panelu putem Vaših podataka koje ste uneli pri registraciji (prvoj kupovini kod nas)
 
1. Pristupite korisničkom panelu OVDE

Unesite Email i lozinku. Ukoliko se ne sećate lozinke, možete je resetovati klikom na Zaboravljena lozinka
 
2. Nakon što ste ušli u panel videćete prikaz kao na slici ispod. Alternativno možete umesto direktno ući i prkeo menija, Računi > Moji Računi 

 
 
2. Na sledećoj stranici ćete videti sve plaćene, otkazane račune i predračune koji nisu plaćeni. Kliknite na predračun koji želite da platite, a da ima status NIJE PLAĆENO.
3. Sada vidite prikaz predračuna, potrebno je da kliknete na Plati odmah. Ukoliko ste ranije plaćali putem tekućeg računa, jednostavno promenite način plaćanja na Platnu karticu. Sačekajte trenutak za ponovno učitavanje i prikazaće se dugme "Plati odmah".
 
 
4. Vrši se preusmerenje na Banca Intesa e-commerce platformu za online plaćanje. Unesite broj kartice koji se nalazi na prednjoj strane kartice (16 cifara),  datum isteka kartice koji se nalazi na prednjoj strani kartice te CVV broj (trocifreni, na poleđini)
 
 
5. Nakon potvrde bićete redirektovani na okruženje Vaše banke za dodatnu proveru (tzv. 3D secure). Na broj vašeg telefona će u obliku SMS poruke stići šestocifrena šifra (ili lozinka u kombinaciji slova i brojevi) koju treba da unesete čim stigne SMS. U nekim slučajevima je 3D lozinka već definisana te je unesite. Ukoliko ništa ne stiže, obratite se svojoj banci.
 
6. Ukoliko je transakcija bila uspešna, dobićete poruku o tome. Ukoliko je Vaša kartica zadužena za iznos, a niste dobili poruku od nas da je račun plaćen, sačekajte 30 minuta da bi se plaćanje procesuiralo (u slučaju kada je narušena konekcija između banke i našeg servera). Ukoliko ni nakon 30 minuta ne dobijete obaveštenje, javite se našoj podršci.
 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuju procesori platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Podaci koji se nalaze na Vašoj platnoj kartici nisu dostupni UNLIMITED.RS niti se Vaša kartica može snimiti na sistemu, tako da za svaku uplatu morate unositi podatke kartice.

Ukoliko naiđete na problem slobodno se obratite našoj tehničkoj podršci na [email protected]

Da li je ovaj odgovor bio od pomoći? 23 Korisnici kojima je ovo korisno (25 Glasovi)