U cilju dodatne zaštite integriteta korisničkih naloga i brže identifikacije korisnika u sistemu, predstavnici podrške će zahtevati Vaš jedinstveni "PIN za podršku".
PIN za podršku je obavezan ukoliko nas kontaktirate preko:
- LiveChat-a
- Telefona
Ukoliko otvarate Ticket za podršku preko korisničkog panela - panel.unlimited.rs ili šaljete email sa registrovane email adrese u našem sistemu, niste u obavezi da dostavite PIN za podršku.
Kako i gde generisati PIN za podršku?
PIN za podršku generišete logovanjem u korisnički panel - panel.unlimited.rs. Na početnom ekranu imate opciju "Support PIN"
Šta ako nisam u mogućnosti da generišem PIN za podršku?
Ukoliko niste u mogućnosti da generišete validan PIN za podršku, predstavnici korisničke podrške neće biti u mogućnosti da pruže bilo kakav vid tehničke ili korisničke podrške preko telefona ili livechat-a iz sigurnosnih razloga.
Šta je alternativa?
U svakom slučaju podršku i dalje možete dobiti slanjem email-a na [email protected] ili [email protected] te otvaranjem ticketa iz korisničkog panela na adresi panel.unlimited.rs.