Problem sa web pristupom Kompletirano
Prioritet - Visok Tiče se: Server - S34.UNLIMITED.RS

U togu je intenzivan DDoS napad koji uzrokuje problem sa web servisima na S34 serveru od 11:10.

Radi se na mitigaciji napada.

11:48 - Pristup ponovo normalno funkcioniše
13:09 - Otežani pristup ponovo detektovan
13:58 - Napad je mitigiran, sajtovi se učitavaju u proseku 30% sporije, ali učitavanje je za sada stabilno
14:33 - Stanje je i dalje stabilno, u poslednjih 30 minuta prekid je bio ukupno 85 sekundi, odziv sajtova u proseku 30% sporiji, većinom bez usporenja u odzivu
15:24 - Od 14:39 stanje ponovo normalno

MySQL servis problem Kompletirano
Prioritet - Visok Tiče se: Server - S9.UNLIMITED.RS

Zbog automatskog ažuriranja MySQL softvera, servis je prestao sa radom na serveru S9.UNLIMITED.RS. 
Problem je detektovan u 00:02, 01.07.2024.  Ako se sajtovi naslanjaju na lokalni mysql server, sajt/aplikacije će prikazivati grešku da nije moguće uspostaviti vezu bazom podataka.

00:10 - Standardne procedure u ovim situacijama nažalost nisu pomogle. Naš tim užurbano radi na rešenju problema. 
01:05 - Sumnjamo na problem sa samom objavljenom verzijom MySQL-a (8.0.38) koju je Oracle pustio u produkciju. U ovom trenutku nemamo informaciju koliko dugo će prekid trajati.
01:50 - U toku je priprema za reinstalaciju MySQL 8 servisa
03:15 - Iako MySQL sada funkcioniše, pristup bazama još uvek nije moguć.
06:07 - U narednih sat vremena očekujemo stabilizaciju servisa. Zbog prirode funkcionisanja MySQL InnoDB storage sistema određeni deo baza podataka može imati gubitke i to najviše 20h unazad (nedelja 30.06.2024. cca 04h) što može predstavljati problem sajtovima koji imaju česte izmene kao što su web prodavnice, portali. Nažalost u ovom trenutku nemamo rešenje, situacija je specifična i zahteva dodatne informacije od proizvođača softvera što može iziskivati više vremena, a to dodatno povlači probleme oko naknadne sinhronizacije baze koja je trenutno u funkciji i sačuvanog stanja baze od 00:02h 01.07.

MySQL servis problem Kompletirano
Prioritet - Visok Tiče se: Server - S32.UNLIMITED.RS

Detektovani problemi na MySQL servisu jednog od naših Web hosting servera (S32), u toku je pronalaženje uzroka i trajno rešavanje pa se problemi dešavaju prilikom posete sajtova i aplikacija povezanih sa MySQL serverom.

15.06.2024. 14:55 - Problem primećen na internom monitoringu - MySQL service down
15.06.2024. 15:02 - MySQL osposobljen.  Sporadični prekidi se dešavaju na nekoliko časova u proseku 7 minuta.

Prekidi mysql servisa su se desil:

15.06.2024 - Od 14:55 do 15:02, Od 16:08 do 16:12, od 00:58 do 01:06
16.06.2024. prekidi su se desili od 08:38 do 08:47, od 10:52 do 11:00, od 12:52 - 13:11, 17:39 - 17:48

Update 16.06.2024. 18:30  Pronađen je uzrok i vrše se finalna provere.

Zbog prirode problema proces pronalaska uzroka problema je kompleksniji, prioritetno se radi na rešavanju. Očekujte više informacija uskoro.
 
...

VPS NODE problem Kompletirano
Prioritet - Kritično Tiče se: Server - VPS-RS2

Zbog tehničkog problema na VPS server node-u na lokaciji u Beogradu, u toku je potpuni prekid usluge od 23.04.2024. 00:42.
Tokom cele noći radimo na rešenju problema i ponovnom uspostavljanju usluge. Nemamo informaciju kada će tačno usluga ponovo biti aktivna. Molimo Vas za razumevanje.

Mrežni problemi na lokaciji Holandija Kompletirano
Prioritet - Srednji Tiče se: Drugo - Mreža

Sporadični problemi na mreži u Holandiji od 16:57.

Utiče na rad usluga na lokaciji u Holandiji kao i na lokacijama u Srbiji ako su posete van Srbije.

Problem sa Cloud resursima Kompletirano
Prioritet - Srednji Tiče se: Server - S12.UNLIMITED.RS

Problem sa rezervisanim Cloud resursima na određenom broju naloga na serveru je primećen u 12:04. Na pogođenim nalozima može doći do brzog iskorišćenja resursa što može u određenim trenucima uzrokovati probleme na web servisu koji se manifestuju sporijim radom.

12:32  - Problem prijavljen proizvođaču softvera (CloudLinux), radi se na rešavanju.
15.25  - Problem zahvaćen na oko 60% korisnika na serveru.
16:44  - Server funkcioniše normalno bez pomenutih slučajeva usporenog pristupa.

 

Problemi sa Cloud resursima Kompletirano
Prioritet - Srednji Tiče se: Server - S32.UNLIMITED.RS

Problem sa rezervisanim resursima na određenom broju naloga na serveru je primećen u 13:48. Na pogođenim nalozima može doći do brzog iskorišćenja resursa što može u određenim trenucima uzrokovati probleme na web servisu koji se manifestuju sporijim radom.

15:02  - Problem prijavljen proizvođaču softvera (CloudLinux), radi se na rešavanju problema.
16:40  - Server normalno funkcioniše već više od sat vremena.
17:25  - Server se i dalje prati, stanje je redovno, bez navedenog problema.

23.03.2024. Određeni nalozi su i dalje pogođeni ovim problemom. Zajedno sa CloudLinux-om radimo na rešenju. Očekujemo trajno rešenje uskoro.

24.04.2024. 17:40 - Problem je rešen i od ovog trenutka server je u redovnom režimu, ipak i dalje na aktivnom praćenju u naredna 24h.